کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت


کلیستنیکس استریت ورک اوت ایران.

 

این رشته ورزشی نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و می‌توانید آن را همه جا انجام دهید؛ ضمنا انجامش وقت کمی از شما خواهد گرفت. اگر می‌خواهید بهتر و بیشتر برنامه ورزشی کلیستنیکس را بشناسید، خواندنِ این مطالب را از دست ندهید!

 

 کلیستنیکس به زبان ساده تر یعنی 

   همه تمریناتی که با وزن بدن‌تان انجام میدهید، هر تمرین فیزیکی به نوعی زیرمجموعه این ورزش محسوب می‌شوند؛ مثلا: حرکت اسکات، شنا سوئدی، لانگز و کرانچ. برنامه ورزشی کلیستنیکس از وزن بدن و نیروی گرانش به‌عنوان مقاومت استفاده می‌کنند.

 

این ورزش از طریق حرکاتی مانند کشیدن، هل دادن، خم شدن، پریدن یا تاب خوردن، استفاده از وزن بدن برای مقاومت باعث افزایش قدرت، تناسب اندام و انعطاف‌پذیری بدن خواهد شد. کلیستنیکس علاوه‌بر بهبود مهارت‌های روانی_حرکتی مانند تعادل، چابکی و هماهنگی، به وضعیت استقامت قلبی عروقی تان کمک خواهد کرد.

 

تمرینات این ورزش تنوع زیادی دارد و شامل حرکات بسیار ساده (مانند اسکات) تا حرکات پیشرفته مانند بارفیکس و تمرینات بسیار پیچیده‌تر شبیه ژیمناستیک می‌شود. برنامه ورزشی کلیستنیکس می‌تواند مکمل سبک‌های مختلف تمرینی باشد، یا می‌توانید آن را به‌تنهایی به‌عنوان یک ورزش حرفه‌ای انتخاب کنید.

 

 

 تجهیزاتی که مورد استفاده در کلیستنیکس قرار میگیرند  

یکی از مهم‌ترین مزایای برنامه ورزشی کلیستنیکس این است که نیازی به تجهیزات زیاد و خاصی ندارد و می‌توانید آن را در منزل یا بیرون از خانه به‌راحتی انجام دهید. با این حال، برخی موارد وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به تمرینات ورزشی خود اضافه کنید و به سطح بالاتری در این ورزش برسید. لوازم و وسایلی مثل:

 

میله بارفیکس

میله پارالل ژیمناستیک

کش مقاومتی پاورباند

 

  • کلیستنیکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی