کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت


کلیستنیکس استریت ورک اوت ایران.

 

در رقابت‌های کلیستنیکس رویداد ملی کیش گیمز ۲۰۲۳، در بخش «یک تکرار» سبک وزن علی فروغیان و سید سجاد احدزاده از تهران به عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی رسیدند و حجت نخعی از کرمان سوم شد.

در بخش «یک تکرار» سنگین وزن نیز همایون کریمی و حامد برزگر از همدان اول و دوم شدند و حمید سراج از مازندران صاحب مدال برنز شد.

در استقامت سبک وزن نیز ادریس عزیزی از هرمزگان طلا گرفت، بیژن جعفری از مازندران نقره را بدست آورد و حسین تیموری از تهران مدال برنز را به گردن آویخت.

در استقامت میان وزن نیز امیر حسین حیدریان و محمد علی عرفانی از تهران قهرمان و نایب قهرمان شدند و محمد مظلومی لیقوان از آذربایجان شرقی مدال برنز را کسب کرد.

در فری استایل میان وزن ایلیا آذرنوش و محمد حسین صالح و مصطفی منایی از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین سروش پولادیان از تهران در سبک فری استایل سبک وزن طلا گرفت و صالح پورحاتمی از مرکزی دوم شد و پرویز هرزندی از اصفهان برنز را از آن خود کرد.

در بخش قدرت سید سجاد احدزاده از تهران، حجت نخعی از کرمان و سروش پولادیان از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در اورال نیز سروش پولادیان از تهران و ادریس عزیزی از هرمزگان عنوان‌دار این دوره از رقابت‌ها شدند.

 

ر بخش بانوان نیز محدثه ملک محمدی از کیش قهرمان شد، تینا هومان از تهران به نایب قهرمانی رسید و رقیه علیزاده از تهران برنز را به دست آورد.

  • کلیستنیکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی