کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت


کلیستنیکس استریت ورک اوت ایران.

 

فواید برنامه ورزشی کلیستنیکس

ورزش کلیستنیکس برای جسم و روح فایده زیادی دارد و یک اتفاق خوب در سبک زندگی شما محسوب می‌شود. اکنون به مزیت شگفت‌انگیز این ورزش اشاره خواهیم کرد.

 

. شما می‌توانید کلیستنیکس را در هر جایی انجام دهید!

برنامه ورزشی کلیستنیکس از وزن بدن شما به‌عنوان مقاومت استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توانید آن را تقریباً در هر مکانی انجام دهید: در خانه، در پارک یا حتی در سفر.

 

. تمام بدن شما را درگیر می‌کند

برای حفظ تعادل، اجرای صحیح تکنیک و هماهنگی اعضا، باید در طول بسیاری از حرکات کلیستنیکس، از تمام گروه‌های عضلانی (میان تنه، بالاتنه و پایین تنه) خود استفاده کنید و آن‌ها را به کار گیرید.

 

. به شما کمک می‌کند در زندگی روزمره‌تان بهتر عمل کنید

مقاله‌ای که در سال 2014 در مجله بین المللی ورزش فیزیوتراپی منتشر شد، با این مضمون که «حرکات فانکشنال» به عنوان جنبه‌های اساسی حرکت انسان شناخته می‌شود، این حرکات همان فعالیت‌های روزمره اصلی هستند که در زندگی مدام انجام‌شان می‌دهیم.

 

برای قدرت بیشتر و عملکرد بهتر در فعالیت‌های روزمره به تمریناتی نیاز داریم که هماهنگی، قدرت، ثبات و تحرک بدن را بالا ببرد و برنامه ورزشی کلیستنیکس، چنین قابلیت‌هایی دارد.

 

این تمرینات فانکشنال که در برنامه ورزشی کلیستنیکس انجام می‌دهید، باعث بهبود تحرک شما می‌شود، درد را کاهش می‌دهد و خطر آسیب‌دیدگی را پایین می‌آورد.

 

. کلیستینکس شما را قوی‌تر می‌کند

برنامه ورزشی کلیستنیکس به شما کمک می‌کند تا در طول زمان به روشی پایدار، قدرت را در تمام بدن خود ایجاد کنید و به تدریج آن را افزایش دهید. همان‌طورکه قدرت شما بهبود می‌یابد، می‌توانید تمرینات خود چالشی‌تر کنید؛ به‌عنوان مثال قراردادنِ پاها بر روی یک سطح مرتفع می‌تواند حرکت‌های فشاری را سخت‌تر کند و انجام اسکات تک‌پا از اسکات معمولی بسیار سخت‌تر است.

 

. در ورزش کلیستنیکس به شما خوش می‌گذرد!

هنگامی‌که بر اصول اولیه این ورزش مسلط شدید، تمرینات کلیستنیکس به شما کمک کند تا قدرت و انعطاف‌ پذیری بدن خود را افزایش دهید و با انجام حرکات پیچیده‌تر بدن خود را به چالش بکشید و از قدرت خود شگفت‌زده شوید. از طرفی برنامه ورزشی کلیستنیکس شامل تمرینات هوازی هم می‌شود که بسیار برای روحیه مفرح و شادی‌آور است.

 

. کالری سوزی بالای کلیستنیکس

همان‌طورکه گفتیم، برنامه ورزشی کلیستنیکس گروه‌های عضلانی اصلی مانند عضلات سینه، هسته مرکزی، پشت، بازوها و پاها را درگیر می‌کند؛ علاوه‌بر این، از چندین گروه عضلانی به‌طور هم‌زمان استفاده می‌کند. تمام این درگیریِ عضلات به معنای کالری سوزی بیشتر است.

 

به‌عنوان مثال یک فرد 70 کیلویی حدود 170 کالری را در 30 دقیقه ورزش کلیستنیکس متوسط ​​می‌سوزاند. اگر شدت تمرین او بالا باشد، در 30 دقیقه 300 کالری خواهد سوزاند.

 

. زندگی سالم‌تر

تمرینات کالیستنیک اساساً به شما نحوه عملکرد زندگی روزمره را آموزش می‌دهد. این نوع تمرین نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا سالم‌تر و بهتر به نظر برسید، بلکه باعث می‌شود تا در فعالیت‌های روزمره‌تان بهتر عمل کنید و احتمال آسیب‌دیدگی تصادفی را بسیار کاهش می‌دهد. همچنین خطر بیماری‌هایی مثل چاقی، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع 2 و آرتروز را پایین می‌آورد.

  • کلیستنیکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی