کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت


کلیستنیکس استریت ورک اوت ایران.

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

کلیستنیکس و استریت ورک اوت چیست؟ تمریناتی برای افراد مبتدی تا حرفه ای

Calisthenics کلیستنیکس Street Workout استریت ورک اوت

بررسی مختصر از کلیستنیکس و استریت ورک اوت 

این که شما یک حرفه ای هستید و یا یک ورزشکار مبتدی، احتمال خیلی زیاد با واژه های کلیستنیکس و یا استریت ورک اوت برخورد کرده اید و یا شنیده اید.

تقریبا میشه گفت که کلیستنیکس یک قسمت خیلی مفید و رایج از هر برنامه تمرینی است.

 در واقع اساسی از تمریناتی هست که ممکن است انجام دهید. کلیستنیکس قرن ها است که وجود دارد و هر روزه محبوبیت بیشتری در بین اقشار مختلف هر جامعه ای پیدا میکند. تمرینات کلیستنیکس برای هر سطحی چه مبتدی و یا متوسط و یا حرفه ای عالی هستند و اگر این تمرینات به صورت مداوم توسط هنرجو اجرا شود شاهد تغییرات چشمگیر و بسزایی خواهد بود.

حال در این بین واژه استریت ورک اوت که بیشتر جنبه نمایشی بخش کلیستنیکس را داراست و ماهیت آن مطابق با اسمش از خیابان و فضاهای عمومی می آید نیز به گوش میخورد. امروزه باور دنیا بر این است که ورزش میبایست به فضاهای عمومی و باز آورده شود تا باشگاه و فضاهای داخلی به دلایل متعددی. 

این رشته ورزشی در ایران نیز از سال ۱۳۹۶ به طور رسمی ثبت شده و بنیانگذار آن آقای بهادر رزاقی میباشد که خود ایشان نیز در فدراسیون جهانی کلیستنیکس و استریت ورک اوت فغالیت دارند.

  • کلیستنیکس

 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته کلیستنیکس (استریت ورک اوت) کشور، این کمیته در نظر دارد اولین دوره لیگ کشوری را به صورت برخط (آنلاین) برگزار نماید.

لازم به ذکر است که نفرات برتر هر شاخه سهمیه شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ را دریافت خواهند کرد.
🏆 🇮🇷 🏆🇮🇷🏆
بزودی اطلاعات تکمیلی و آیین نامه های مربوطه به استان‌ها ارسال خواهد شد.

 

 

 

  • کلیستنیکس