کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت

کلیستنیکس استریت ورک اوت


کلیستنیکس استریت ورک اوت ایران.

دوره داوری درجه 3 کلیستنیکس برگزار شد

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۴۵ ب.ظ

نخستین دوره داوری درجه ۳ کلیستنیکس (استریت ورک اوت) به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فدراسیون ورزشهای همگانی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری کلاسهای حضوری، کمیته کلیستنیکس (استریت ورک اوت) فدراسیون ورزش‌های همگانی نخستین دوره داوری درجه 3 کلیستنیکس و استریت ورک اوت را به صورت آنلاین و مجازی به مدت ۴روز از سه شنبه ۴ شهریورماه تا جمعه ۷ شهریور ماه (۴۰ ساعت) برگزار نمود.

 

گفتنی است این دوره آموزشی با حضور 15 نفر از علاقمندان و به مدرسی پیرانی، نوید، امیدی و میردوزنده در دروس عمومی و همچنین دروس تخصصی توسط مدرسی بهادر رزاقی عضو کمیسیون داوری فدراسیون جهانی کلیستنیکس (استریت ورک اوت) و بنیانگذار و رییس کمیته کلیستنیکس برگزار شد.

 

رزاقی خاطر نشان کرد: کلیستنیکس (استریت ورک اوت) به عنوان یکی از رشته های ورزشی نوین و پرمخاطب توانسته با فعالیت در بیشتر از ۱۵ استان کشور تعداد زیادی مخاطب ورزشکار را جذب این رشته مهیج و کم هزینه کند.

 

گفتنی است نفرات برتر این دوره داوری در مسابقات آتی کشوری (انتخابی مسابقات جهانی) به عنوان داوران رسمی و اصلی مسابقات حضور خواهند یافت.

  • کلیستنیکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی